دانشگاه نیو‌سوث ولز
(The University of New South Wales)

دانشگاه نیو سوث ویلز

دانشگاه نیو سوث ولز یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در استرالیا، واقع در حومه کنزینگتون در شهر سیدنی است که در سال ۱۹۴۹ تأسیس گردیده است. این مرکز علمی که از اعضای دانشگاه های گروه هشت به شمار می آید، دارای ۸ دانشکده بوده و به ارائه رشته های تحصیلی گوناگون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پردازد. در میان رشته های تحصیلی این دانشگاه، رشته های مهندسی و فناوری، بازرگانی و اقتصاد، و نیز رشته حقوق از اعتبار بالاتری برخوردار هستند.

دانشگاه نیو سوث ولز بیشترین میلیونرها را به استرالیا معرفی نموده و بیشتر سمت های مدیرت اجرایی در شرکت های استرالیایی در اختیار دانش آموختگان این مرکز علمی می باشد. برخی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیو سوث ولز مانند مرکز ملی تحقیقاتی همه گیر شناسی ایدز، مرکز تحقیقات سرطانی (بزرگترین مرکز سرطان شناسی در نیمکره جنوبی) و نیز مرکز تحقیقات مغز و اعصاب، مراکز تحقیقاتی ملی به شمار می آیند.

  • رتبه بندی

دانشگاه نیو سوث ویلز رتبه 4 را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه 45 جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال 2018 از آن خود کرده است.همچنین رتبه 10 کیو اس را در حسابداری ودارایی کسب نموده‌است.دانشگاه نیو سوث ویلز دوباره موفق به کسب 5 ستاره کیو اس جهانی در دسته بندی آموزش،تحقیق ، فرصتهای شغلی و امکانات رفاهی در سال 2018 شده‌است.

  • دانش آموختگان برجسته

دانشگاه نیو سوث ویلز تاکنون دانش آموختگان برجسته بیشماری را در زمینه های مختلف علمی و هنری معرفی نموده است که از آن بین می توان به رؤسای دولت ایالت های نیو سوث ویلز و کوئینزلند، بسیاری از سیاستمداران استرالیا، رهبران احزاب سیاسی مختلف، قضات عالی رتبه دادگاه عالی ایالت نیو سوث ویلز، هنرمندان و دانشمندان بسیاری اشاره نمود.

  • دانشکده ها:

دانشکده هنر و طراحی
دانشکده هنر و علوم اجتماعی
دانشکده معماری و طراحی محیط
دانشکده تجارت و بازرگانی
دانشکده مهندسی
دانشکده حقوق
دانشکده علوم پزشکی
دانشکده علوم

برخی امکانات این دانشگاه

کتابخانه

خوابگاه

کتابخانه

رستوران

کافه تریا

پارکینگ

Study In Australia

لوکیشن این دانشگاه

مشاوره رایگان

در خبرنامه ما عضو شوید